DAVIS, CA (PRWEB) 22 april 2013
Drie nieuwe onderzoeken met noten (amandelen, paranoten, cashewnoten, hazelnoten, macadamia’s, pecannoten, pijnboompitten, pistachenoten en walnoten) werden deze week gepresenteerd op de Experimental Biology Meeting in Boston, MA. Boomnoot consumptie werd geassocieerd met een betere profiel voedingsstoffen en voedselkwaliteit, lager gewicht en een lagere prevalentie van metabool syndroom, en een afname van verscheidene cardiovasculaire risicofactoren dan de concentraties die onder niet-consumenten
.
Ten eerste, de Adventist Health Study gekeken naar het effect van de moer-inname op het risico van het metabool syndroom (MetS) in een populatie met een breed scala aan moer inname variërend van nooit tot dagelijks. Onderzoekers aan de Loma Linda University bestudeerden 803 volwassenen met behulp van een gevalideerde vragenlijst van de voedselfrequentie en beoordeeld zowel boomnoot en pinda inname samen en afzonderlijk. Onze resultaten toonden aan dat een portie (28 g of 1 ounce) van noten per week significant geassocieerd was met 7% minder MetS, verklaarde hoofdonderzoeker Karen Jaceldo-Siegl, DrPH. Interessant, terwijl de totale consumptie van noten werd geassocieerd met een lagere prevalentie van metabool syndroom, noten specifiek lijken gunstige effecten op MetS, onafhankelijk van demografische, lifestyle en andere voedingsfactoren bieden.
De tweede studie keek naar 14.386 volwassenen die deelnemen aan de 2005-2010 National Health and Nutrition Examination Surveys (NHANES). Inname van 24-uurs recall data en boomnoot consumenten werden gedefinieerd als degenen die meer dan verbruikt? ounce van noten (gemiddeld verbruik was ongeveer een gram / dag). Zoals te zien in eerder onderzoek, boomnoot consumenten hadden hogere dagelijkse inname van calorieën (2.468 v 2.127 calorieën) en voedingsstoffen van zorg: fiber (21v 16 gram [g]); kalium (3.028 v 2.691 milligram [mg]); magnesium (408 v 292 mg), enkelvoudig onverzadigde vetten (36 v 29 g) en meervoudig onverzadigde vetzuren (21 v 17 g), maar lager inname van toegevoegde suikers (15 v 18 theelepels), verzadigde vetten (25 v 27 g) en natrium (3197 v 3570 mg) dan niet-consumenten. Boomnoot consumenten hadden ook een lager gewicht (80 v 82 kg; p = 0,0049), BMI (28v 29; p <0,0001), en middelomtrek (96 v 98 cm; p = 0,0006) dan niet-consumenten. Bovendien, die noten verbruikt hadden lagere systolische bloeddruk (120 v 122 mmHg, p = 0,0120) en hogere HDL-cholesterol (de goede soort) (55 v 53 mg / dl, p = 0.0020). Op bevolkingsniveau, kunnen deze verminderd risico factoren leiden tot een betere gezondheid. De consumptie van noten moeten worden aangemoedigd om voeding kwaliteit, voedingsstoffen, gewicht status en een aantal cardiovasculaire risicofactoren te verbeteren, volgens Carol ONeil, PhD, MPH, RD, hoofdauteur van het papier en professor aan de Louisiana State University Agricultural Center.
slot een derde studie is gekeken naar verschillende markers voor risico op cardiovasculaire ziekten. In 2011 hebben onderzoekers van de Universiteit van Toronto en St. Michaels Hospital in Toronto, Canada, publiceerde de grootste studie tot nu toe op noten en diabetes (Jenkins, DJA, et al.., 2011. Noten als een vervanging voor koolhydraten in het dieet . Diabetes Care. 34 (8) :1706-11.), waaruit blijkt dat ongeveer twee gram noten per dag, ter vervanging van koolhydraat voeding, kan de glykemische controle en bloedlipiden bij mensen met type 2 diabetes te verbeteren. De onderzoekers keken naar de effecten van noten op verschillende cardiovasculaire markers. We vonden dat nootconsumptie werd geassocieerd met een toename van enkelvoudig onverzadigde vetzuren (goede vetten) in het bloed, die is gerelateerd aan een afname van totaal cholesterol, LDL-cholesterol (de slechte soort), bloeddruk, 10-jaar coronaire hartziekte risico, HbA1c (een marker van de bloedsuiker controle over de voorafgaande drie maanden) en de nuchtere bloedglucose, legde Cyril Kendall, Ph.D., van de Universiteit van Toronto. Notenconsumptie werd ook gevonden om LDL-deeltjesgrootte, dat is minder schadelijk als het gaat om hart-en vaatziekten risico verhogen. Volgens Dr Kendall, vond deze studie extra manieren waarop nootconsumptie algemene cardiovasculaire gezondheid kan verbeteren.
Deze drie nieuwe studies, onafhankelijk van elkaar, ondersteunen de groeiende hoeveelheid bewijsmateriaal waaruit blijkt dat het consumeren van noten kan uw gezondheid te verbeteren, stelt Maureen Ternus, MS, RD, directeur van het International Tree Nut Raad Nutrition Research & Education Foundation (INC nref). In 2003, FDA (in zijn gekwalificeerde gezondheidsclaim voor noten en hart-en vaatziekten) aanbevolen dat mensen eten 1,5 gram noten per Daywell bovenstaande stroomverbruik levelsso moeten we mensen aanmoedigen om een handvol noten per dag te grijpen.
# # #
Het International Tree Nut Raad Nutrition Research & Education Foundation (INC nref) vertegenwoordigt het onderzoek en onderwijs arm van de International Tree Nut Council (INC). INC is een internationale, non-profit, non-gouvernementele organisatie die zich toelegt op de ondersteuning voedingsonderzoek en onderwijs voor consumenten en gezondheidswerkers in de hele wereld en het bevorderen van ontwikkeling van nieuwe producten voor boomnoot producten. Leden omvatten die verenigingen en organisaties die de negen noten (amandelen, paranoten, cashewnoten, hazelnoten, macadamia’s, pecannoten, pijnboompitten, pistachenoten en walnoten) in meer dan 40 producerende landen vertegenwoordigen. Voor meer informatie, bezoek onze website op http://www.nuthealth.org.
clear=”all”
Gerelateerde
Diëten Persberichten
mei 13
17
NewVo Beauty Commentaar over rapport dat Keratin Complex Kan Rebuild Haar
Posted by buikspieroefeningen on mei 17, 2013
Posted in dieet | Tagged With: Beauty, Commentaar, Complex, Haar, Keratin, NewVo, over, rapport, Rebuild | No Comments yet, please leave one
Bohemia, NY (PRWEB) 21 februari 2013
Op 21 februari, NewVo Beauty commentaar op een recent artikel bespreken manieren om beschadigd haar te herstellen, aanbevelen van producten met een [keratine complex om verloren eiwit te herstellen naar haar.
Volgens het artikel verschenen in Oye! Tijden, als je dieet ontbreekt eiwit, wordt je haar gaat gebrek kleur, kracht en body. Keratine is uw haren natuurlijk eiwit. Het lichaam gebruikt het om reparatie beschadigde follikels te helpen, en volgens het artikel, als je niet genoeg eiwitbehoefte, zou je haar dienovereenkomstig te lijden.
Ons lichaam heeft eiwitten om te overleven, maar als je Arent genoeg van eet, je haar wordt letterlijk ondervoed, zei Sara Greenstone, een vertegenwoordiger van NewVo Beauty. In cosmetische termen dat betekent droog, broos haar en mogelijk haarverlies. Het is belangrijk om uw dieet te letten en zorg ervoor dat youre het krijgen van een dagelijkse dosis van eiwit.
Het artikel genoemde aantal mogelijke negatieve effecten die worden veroorzaakt door een gebrek aan eiwitten in de voeding. Deze bijwerkingen zijn haaruitval, gebrek aan haar pigment en groei, droog haar of gespleten haarpunten en zelfs over-bewerkte haar.
Greenstone zei dat mensen die hun haar verven of markeren zijn op een groter risico op het ontwikkelen beschadigd of droog haar. Als je de neiging om je haar te verven of te markeren, je echt nodig hebt om de pomp van het eiwit, zei ze. De chemicaliën droogt je haar uit omdat theyre het veranderen zijn natuurlijke kleur. En als youre zetten bleekmiddel in je haar om het te verlichten, natuurlijk dat is ga je haar strippen en verzwakken.
Het artikel adviseerde mensen die merken een verschil in de gezondheid van hun haar om meer eiwit hetzij in de vorm van supplementen, of door het eten van meer eiwitrijke hele voedsel, zoals noten en andere peulvruchten.
Echter, het artikel waarschuwt dat sommige eiwitten haarbehandelingen kan eigenlijk over-verzadigen je haar, toe te voegen dat het belangrijk om deze producten regelmatig te gebruiken, zoals te veel eiwit kan net zo schadelijk zijn als te weinig.
Greenstone gezegd zijn er vele soorten van keratine-rijke oliën of shampoo, hetgeen duidt op een keratine complexe behandeling die beschadigd haar richt. Terwijl de meeste mensen denken keratine producten zijn alleen voor mensen die willen kroezen, zijn ook gebruikt om meer voedingsstoffen in elke streng gezet verminderen, zei ze. De keratine gebonden aan haarlokken met behulp van warmte. De hitte, gemengd met het eiwit, laat het haar te stylen en soepel rechtgetrokken, met een ton van glans. Uw haar is meestal een stuk gezonder na deze behandeling.
NewVo Beauty verkoopt meer dan 5.000 professionele beauty salon producten. Toegewijd aan het leveren van kwaliteit, moeilijk om producten en goede service, NewVo Beauty biedt high-demand merchandise salon tegen betaalbare prijzen. Theyre 24/7 beschikbaar om eventuele vragen te beantwoorden om ervoor te zorgen klanten hebben een grote koopervaring.
# # # # #
clear=”all”